نامادری

ساخت وبلاگ

اکثر افرادي که به دنبال خريد جاروبرقي براي تميز کردن خانه خود هستند، در ميان مدل‌ها و مارک‌هاي مختلف و متفرقه بازار گيج مي‌شوند.

با اين حال مطمئنا با کمي تحقيق، با برند بوش مواجه خواهند شد. تمامي مدل‌هاي جاروبرقي بوش با استفاده از بهترين مواد اوليه و جديدترين تکنولوژي روز دنيا ساخته شده‌اند و کيفيت بالاي آنها در عملکرد موجب شده تا طرفداران زيادي در سرتاسر دنيا داشته باشند. اگر شما نيز در ترديد اين هستيد که جاروبرقي بوش بخرم يا نه، بهتر است تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد. چرا که مي‌خواهيم تمامي مزايا و معايب جاروبرقي‌هاي بوش را بيان کنيم.

مزيت هاي خريد جاروبرقي بوش

اگر تصميم داريد براي خانه خود جاروبرقي بوش خريداري کنيد، ابتدا بهتر است از تمامي مزايا و معايبي که اين برند دارد آگاه باشيد. در حال حاضر جاروبرقي هاي بوش يکي از پرقدرت‌ترين و باکيفيت‌ترين جاروبرقي‌هاي روز دنياست. از جمله ويژگي‌هايي که باعث شده تا اين برند به اين سطح از شهرت برسد مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

  1. وجود شرکت هاي تعمير جاروبرقي بوش در سرتاسر کشور

يکي از معضلات خريد کالاي برقي خارجي، پيدا کردن تعميرکار متخصص جهت تعمير و سرويس دستگاه در کشور است. خوشبختانه شرکت هاي  تعمير جاروبرقي بوش در تهران و در اکثر شهرهاي کشور وجود دارند که مي‌توانند با قطعات اصلي و اورجينال، دستگاه شما را تعمير و عيب‌يابي کنند.

a8_e1uk.jpg

لازم به ذکر است که تعمير جاروبرقي بوش در تمامي تعميرگاه‌هاي لوازم برقي ممکن نيست و تنها برخي از شرکت‌ها دانش آن را دارند. لذا بايد به دنبال شرکت‌هاي واقعي و متخصص در اين زمينه باشيد و جاروبرقي خود را به دست هر تعميرکاري نسپاريد. چرا که ممکن است آسيب بيشتري به دستگاه شما وارد شود و يا به دليل استفاده از قطعات غيراورجينال، عملکرد جاروبرقي کاهش پيدا کرده و در بلند مدت نيز شاهد کاهش عمر آن باشيد.

  1. استفاده از پاکت يک بار مصرف

برخي از مارک‌ها به دليل نداشتن تکنولوژي‌هاي جديد، هنوز هم جهت جمع‌آوري آشغال‌هاي جذب شده در داخل جاروبرقي از کيسه‌هاي دائمي استفاده مي‌کنند. اين کيسه‌ها بايد هر چند ماه يک بار تخليه شوند و آشغال‌هاي داخلش تکان دادن کيسه از آن خارج گردد. اين مساله باعث پخش شدن مقدار زيادي گرد و خاک در هوا و به وجود آمدن مشکلات تنفسي و بهداشتي خواهد شد.

جاروبرقي بوش با استفاده از جديدترين تکنولوژي روز دنيا جهت جمع‌آوري آشغال‌ها، از پاکت يک بار مصرف استفاده مي‌کند. در اين حالت تنها لازم است که کاربر، پاکت جاروبرقي بوش را از دستگاه خارج کرده و دور اندازد سپس پاکت جديد را در جاي خود قرار دهد.

نکته:پاکت جاروبرقي بوش  نوعي فيلتر جهت تصفيه هوا نيز هستند و از ورود ذرات معلق به هوا جلوگيري مي‌کنند. اين در حالي است که کيسه‌هاي يک بار مصرف ديگر برندها اين قابليت را ندارند. لذا در صورتي که از کيسه‌هاي غيراورجينال استفاده کنيد احتمال سوختن موتور دستگاه بسيار بالاست.

  1. استفاده از مخزن شيشه‌اي

يکي ديگر از مزاياي خريد از جاروبرقي هاي بوش اين است که اين مارک به تمامي سلايق توجه مي‌کند. اگر از انباشته شدن آشغال در داخل جاروبرقي خود بيزاريد يا ترجيح مي‌دهيد به جاي توليد زباله بيشتر و دور انداختن پاکت يک بار مصرف از روش ديگري استفاده کنيد، توصيه ما به شما خريد جاروبرقي‌هاي مخزن‌دار بوش است. مخزن اين مدل‌ها از شيشه شفاف و با کيفيت تهيه شده که به شما امکان جستجو کردن اشيا کشيده شده در داخل دستگاه به صورت ناخواسته را مي‌دهد.

از ديگر مزاياي اين مدل اين است که مخزن حجم بيشتري دارد اما کاربر به راحتي مي‌تواند آن را پس از هربار استفاده با آب و تميز کننده بشويد تا کاملا تميز و درخشان شود. ظاهر زيبا و مدرن جاروبرقي مخزن‌دار بوش از ديگر مزاياي خريد اين مدل است.

  1. قدرت بالاي موتور

برخي قدرت بالاي موتور را تنها مربوط به ميزان مکش دستگاه مي‌دانند؛ در حالي که اين طور نيست. هرچه قدرت موتور جاروبرقي شما بيشتر باشد امکان استفاده از آن به صورت طولاني‌تر نيز بيشتر است و دستگاه به سرعت داغ نخواهد کرد. پس هرچه متراژ خانه شما بيشتر باشد احتمالا بايد مدل‌هاي قدرتمندتري خريداري نماييد که قابليت استفاده طولاني مدت و روشن و خاموش شدن براي چند بار در روز را داشته باشد. خوشبختانه در بسياري از مدل‌هاي جاروبرقي بوش، قدرت موتور چيزي در بين 1800 تا 2500 وات است که به راحتي مي‌تواند از پس ساختمان‌هاي مسکوني بزرگ نيز برآيد.

  1. ميزان مکش

يکي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي جاروبرقي بوش که باعث شهرت آن شده است، ميزان مکش بسيار بالاي آن است. تميز شدن راحت سطوح در کسري از ثانيه تنها زماني اتفاق مي‌افتد که مکش دستگاه به قدري باشد که به سرعت آشغال‌ها را در خود بکشد. مکش جاروبرقي بوشچيزي در حدود 1800 تا 220 وات است که عدد بسيار خوبي است و برخي ادعا مي‌کنند که توانايي بلند کردن اجسام سنگيني چون فرش نيز با آن ممکن است!

  1. تعداد سري

يکي از مزاياي ديگري که خريد جاروبرقي بوش دارد، تعداد سري‌هاي متنوع و کاربردي است. اگر شما در خانه‌تان حيوان خانگي داريد و يا دسترسي به برخي از نقاط تنگ و باريک خانه براي شما امکان‌پذير نيست، احتمالا از کاربرد سري‌هاي مختلف جاروبرقي بوش شگفت‌زده خواهيد شد. البته بايد بدانيد که تعداد سري‌ها در تمامي مدل‌ها يکسان نيست و پيش از خريد بايد از تعداد سري و نوع آنها مطمئن شويد.

  1. استفاده از فيلتر هپا

يکي از بزرگترين معضلات کاربران در هنگام جاروبرقي کشيدن اين است که جاروبرقي تمامي گرد و خاک موجود در خانه را در هوا پخش مي‌کند که وارد مسير تنفسي انسان مي‌شود. استفاده از بهترين فيلترهاي روز دنيا ( فيلتر هپا) در داخل جاروبرقي بوش باعث شده تا بيش از 99.9 % ذرات معلق در فيلتر جذب شوند و هواي ساختمان تميز و بهداشتي باقي بماند.

 

معايب خريد جاروبرقي بوش

اگرچه برند بوش يکي از بهترين‌هاست اما باز هم عيب‌هاي کوچکي در جاروبرقي‌هاي ان وجود دارد که بايد قبل از خريد از وجود آنها باخبر باشيد. البته ذکر اين ايرادات به اين منظور نيست که مارک‌هاي ديگر از اين مشکلات مبرا هستند. از مهم‌ترين ايرادات جاروبر هاي بوش مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

  1. عدم امکان مکش مايعات

بسياري از کاربران ترجيح مي‌دهند که جاروبرقي‌شان به يک باره مايعات و آشغال‌ها را داخل خود بکشد. اين امکان در هيچ يک از جاروبرقي‌هاي خانگي بوش وجود ندارد و در صورت ورود مايعات به داخل دستگاه، موتور جاروبرقي خواهد سوخت. البته اين ويژگي تا به حال در هيچ يک از جاروبرقي‌هاي خانگي محقق نشده اما به هر حال از بهترين برند لوازم خانگي دنيا انتظار مي‌رود که به اين تکنولوژي دست پيدا کرده باشد.

  1. وجود جاروبرقي بوش فيک

از انجايي که جاروبرقي‌هاي بش از کيفيت و محبوبيت زيادي برخوردارند، برخي از کشورها به توليد جاروبرقي‌هايي کاملا شبيه بوش مي‌زنند و دستگاه بي کيفيت خود را به اسم برند بوش به مردم مي‌فروشند. به همين دليل تشخيص جاروبرقي اصلي بوش از غيراورجينال ممکن است افراد را به زحمت بيندازد و آنها ترجيح دهند از برندي خريد کنند که کپي شده آن در بازار وجود ندارد.

  1. وجود قطعات يدکي غيراورجينال

محبوبيت بالاي جاروبرقي بوش در ميان کاربران باعث شده تا برخي افراد سودجو دست به توليد قطعات يدکي غير اصل مانند فيلتر و پاکت جاروبرقي بوش بزنند. اين مساله باعث مي‌شود که کاربران در هنگام خريد اين قطعات توجه بيشتري داشته باشند و به راحتي آن را پيدا نکنند. البته اگر از نمايندگي‌هاي مجاز قطعات خود را بخريد احتمالا با اين مشکل کمتر مواجه خواهيد شد.

  1. قيمت بالا

يکي ديگر از معايب جاروبرقي بوش، بالا بودن قيمت آن است. البته نمي‌توان قيمت بالاي دستگاه را نوعي عيب دانست چرا که استفاده از مواد اوليه با کيفيت، هزينه تمام شده دستگاه را تا حد زيادي افزايش مي‌دهد. به هر حال همين موضوع باعث شده تا برخي از افراد علي رغم ميل باطني خود نتوانند جاروبرقي بوش بخرند.

  1. قابليت فشرده سازي زباله

از ديگر ويژگي‌هايي که در جاروبرقي‌هاي بوش لحاظ نشده است، مي‌توان به قابليت فشرده سازي آشغال‌هاي به داخل کشيده شده اشاره کرد. در برخي از مدل‌هاي معدود در بازار قابليتي وجود دارد که آشغال‌ها را در يکديگر متراکم مي‌کند تا مخزن دستگاه به سرعت پر نشود و لزومي به تميز کردن فوري آن نباشد. البته اين ويژگي خيلي مورد استقبال کاربران قرار نگرفت و شايد دليل عدم وجود آن در مدل‌هاي جاروبرقي بوش همين باشد.

منبع : سايت تسنيم

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 16:02

راهنماي خريد ماشين ظرفشويي بوش

به نقل از خبر گزاري خبر آنلاين اگر قصد خريد ماشين ظرفشويي بوش براي منزل خود را داريد ما در اينجا نکاتي را به شما خواهيم آموخت که در آخر بتوانيد بهترين مدل ماشين ظرفشويي را با مناسب ترين قيمت براي منزل خود انتخاب کنيد، در ضمن ما به شما گارانتي اصلي بوش و نمايندگي لوازم خانگي بوش را به شما معرفي خواهيم کرد تا بتوانيد ماشين ظرفشويي خود را به صورت مستقيم از نمايندگي بوش تهيه نماييد، اما براي اين کار شما به اطلاعات مختلفي در اين زمينه نياز خواهيد داشت تا بتوانيد بر اساس نياز و بودجه خود بهترين مدل ماشين ظرفشويي بوش را انتخاب کنيد، به ياد داشته باشيد که هميشه گران‌ ترين و بالاترين مدل بهترين انتخاب براي شما محسوب نمي ‌شود.

c8_iq41.jpg

زماني ما مي ‌توانيم بگوييم بهترين مدل را انتخاب کرده ‌ايم که ماشين ظرفشويي ما علاوه بر طول عمر و کيفيت شستشوي بالا بتواند تمام نيازهاي ما را بر آورده کند و همچنين ما بتوانيم از امکانات آن استفاده کنيم، در ضمن شما بايد بتوانيد مدلي را انتخاب کنيد که ازنظر ظرفيت و مصرف انرژي طوري باشد که شما بتوانيد به صورت روزانه از آن در منزل خود استفاده کنيد به صورتي که ازنظر اقتصادي استفاده از آن براي شما مقرون به صرفه تر از شستن ظرف ها با دست باشد؛ آن زمان ما مي‌ توانيم بگوييم انتخاب خوبي داشته ايم؛ شايد در ابتدا اين مقاله شما را کمي خسته کند اما صرف کمي زمان براي خواندن اين مقاله مطمئن باشيد که شما مي ‌توانيد با ديد خيلي بهتري مدل ماشين ظرفشويي بوش خود را انتخاب کنيد پس حتما تا انتها با ما باشيد و ممنون مي ‌شويم نظر خود را در مورد آن براي ما يادداشت کنيد تا سعي بر بهتر کردن آن کنيم.

نکاتي که در اين راهنماي خريد ماشين ظرفشويي بوش به آن خواهيم پرداخت:

  • بهترين ماشين ظرفشويي بوش کدام مدل است؟
  • بررسي نوع و ظرفيت ماشين ظرفشويي بوش
  • برنامه هاي شستشو درماشين ظرفشويي بوش
  • تکنولوژي هاي مختلف درماشين ظرفشويي بوش
  • گارانتي اصلي بوش در ايران
  • نمايندگي فروش لوازم خانگي بوش کجاست؟

شما مي ‌توانيد بعد از خواندن اين مقاله براي مشاهده انواع ماشين ظرفشويي بوش و خريد با اقساط 24 ماهه بدون بهره تنها با يک فقره سفته بانکي از نمايندگي بوش از لينک زير استفاده کنيد

اينجا کليک کنيد»»خريد ماشين ظرفشويي بوش««اينجا کليک کنيد

بهترين مدل ماشين ظرفشويي بوش کدام است؟

يکي از سؤالاتي که هميشه بسياري از افراد در زمان خريد ماشين ظرفشويي و يا هر وسيله ديگري دارند، بهترين مارک ماشين ظرفشويي کدام است؟ بهترين مدل ماشين ظرفشويي چيست؟ ما در اينجا سعي مي ‌کنيم به تمام سوالات شما جواب دهيم، اما بايد بگويم اين سوالات ريشه در تمدن و فرهنگ ما ايرني ها دارد چراکه ايراني ها از دير باز جزو خوش سليقه ترين مردمان دنيا بشمار مي‌ روند از همين رو هميشه به دنبال بهترين ها در دنيا هستند، اگر شما نگاهي به آثار باستاني کشورمان نيز داشته باشيد کاملا متوجه اين موضوع خواهيد شد به همين دليل نيز به هر حوضه اي که نگاه مي ‌کنيم ايران صاحب بهترين آن در دنياست، اين موضوع در فرهنگ خريد ما ايراني ها به خوبي ديده مي ‌شود چراکه مردم ما هميشه به دنبال بهترين مارک و بالاترين مدل هستند به همين دليل مي‌ توانيم بگوييم متاسفانه در بسياري از مواقع افراد توجه زيادي به نياز و قدرت خريد خود نمي‌ کنند؛ به طور مثال حتما ديده ايد که افراد زيادي حاضر هستند براي اينکه بتوانند آخرين مدل ماشين ظرفشويي را براي منزل خود تهيه کنند خود را تحت فشار قرار دهند تا بتوانند بالاترين مدل را تا حد ممکن تهيه کنند؛ بدون اينکه به اين موضوع توجه داشته باشند که آيا امکانات اين ماشين ظرفشويي کارايي لازم را براي آنها دارد يا خير؟ حتي لحظه‌اي فکر نمي‌ کنند که اصلا اين مدل با مدل پايين تر خود چه تفاوتي دارد و پول بيشتر را بابت چه چيزي پرداخت مي‌ کنند؛ اما بهتر است توجه داشته باشيد که مي ‌توانيم بگوييم تمام مدل هاي ماشين ظرفشويي بوش ازنظر کيفيت شستشو و طول عمر در يک سطح قرار دارند اما تنها دليلي که باعث اختلاف قيمت بين مدل ها مي ‌شود استفاده از تکنولوژي هاي مختلف و برنامه هاي شستشويي است که ممکن است حتي بسياري از آنها اصلا براي شما کارايي نداشته باشد و شما هيچ گاه از برخي از آنها استفاده نکنيد، اما بهتر است يادتان باشد شما زمان خريد ماشين ظرفشويي براي هر کدام از اين امکانات و برنامه هاي شستشو هزينه کرده ايد يعني بابت چيزي پول پرداخت کرده ايد که از آن استفاده نمي ‌کنيد؛ درست است که تکنولوژي و برنامه هاي شستشوي مختلف مي‌ تواند کارايي و کيفيت شستشو را در ماشين ظرفشويي افزايش دهد اما به شرطي که شما از آن امکانات استفاده کنيد تصور کنيد ماشين ظرفشويي شما توانايي استريل کردن ظروف را دارد اما اگر از اين برنامه استفاده نکنيد چه تفاوتي مي ‌کند ماشين ظرفشويي شما برنامه استريل کردن ظروف را دارد يا خير.

متاسفانه بسياري از افراد در اينجا با خود مي ‌گويند بهتر است حالا که قصد خريد ماشين ظرفشويي را داريم بهتر است که بهترين و کامل ترين آن را بگيريم، ما نيز دقيقاً با اين حرف موافق هستيم که بهترين مدل را براي منزل خود انتخاب کنيد اما به شما پيشنهاد مي ‌کنيم زمان انتخاب ماشين ظرفشويي به برنامه هاي شستشو و تکنولوژي هاي بکار رفته در آن دقت داشته باشيد که اين برنامه شستشو و يا اين آپشن چه کارايي دارد و مهم تر از همه اين برنامه چقدر مي ‌تواند براي ما کارايي داشته باشد و در آخر چقدر هزينه کردن بابت چنين چيزي مي‌ تواند براي ما منطقي باشد.

اگر تا به اينجا با ما موافق هستيد بهتر است مطلب را با ما ادامه دهيد اگر نه بهتر است همين الان صفحه را ببنديد.

از اينکه تصميم گرفته ايد با ما ادامه دهيد از اين موضوع خيلي خوشحال هستيم، اما براي اينکه بتوانيد بهترين مدل ماشين ظرفشويي بوش را انتخاب کنيد بهتر است قدم به قدم با هم پيش رويم تا حد ممکن محدوده انتخاب خود را کوچک‌تر کنيم تا در آخر ميان چند مدل باقي مانده بتوانيم بهترين مدل را انتخاب کنيم، در اولين قدم بهترين کار اين است که در ابتدا نوع و ظرفيت ماشين ظرفشويي خود را انتخاب کنيم، يادتان باشد که ظرفيت ماشين ظرفشويي بايد بر اساس تعداد اعضاي خانواده و ميزان رفت و آمد ما باشد تا بتوانيم به صورت روزانه از ماشين ظرفشويي خود استفاده کنيم و ازنظر اقتصادي استفاده از آن براي ما به صرفه تر از شستن ظرف ها با دست باشد، پس اگر حتي يک خانواده 2 نفره هم هستيد بايد ميزان رفت و آمد مهمان خود را هم در نظر بگيريد تا اگر رفت و آمد شما زياد است مدلي را انتخاب کنيد که اگر مهمان هم در خانه داشته باشيد بتوانيد از آن استفاده کنيد و در زماني هايي که مهمان نيز در منزل نداريد بازهم بتوانيد از آن استفاده کنيد، پس يادتان باشد ماشين ظرفشويي يک وسيله تزييني نيست که مانند برخي از افراد فقط آن را در خانه در آشپزخانه خود قرار مي ‌دهند و فقط زماني که مهمان در خانه دارند از آن استفاده مي ‌کنند، دقت داشته باشيد که اين دستگاه براي کمک کردن به ما ساخته شده است تا دست هاي ما کمتر آسيب ببيند و بتواند ازنظر زمان و اقتصادي براي ما صرفه جويي کند پس شما بايد ماشين ظرفشويي خود را به قدري هوشمندانه انتخاب کنيد که بتوانيد به صورت روزانه از آن استفاده کنيد، البته به اين موضوع نيز توجه داشته باشيد اگر شما از ماشين ظرفشويي بوش حتي روزي 2 بار نيز استفاده کنيد حداقل مي ‌تواند 20 سال براي شما کار کند تنها به شرطي که درست از آن استفاده کنيد. در ابتدا مي ‌خواهيم به عنوان قدم اول نوع ماشين ظرفشويي خود را بر اساس فضا و ديزاين آشپزخانه خود انتخاب کنيم و در قدم بعدي ظرفيت ماشين ظرفشويي بوش را بر اساس تعداد اعضاي خانواده و در نظر گرفتن رفت و آمدمان انتخاب کنيم.

انتخاب نوع و ظرفيت ماشين ظرفشويي بوش

در ابتدا بايد بگوييم ما مي ‌توانيم ماشين هاي ظرفشويي را به دو دسته کلي تقسيم کنيم ايستاده و روميزي که خود ماشين هاي ظرفشويي ايستاده خود به دو دسته تقسيم مي ‌شوند مبله و توکار که مي‌ توان گفت اين دو ازنظر ظرفيت و کارايي با هم برابر هستند تنها تفاوت در ظاهر آنها مي ‌باشد به اين صورت که ماشين هاي ظرفشويي توکار برخلاف مدل هاي مبله که در همه خانه ها مي ‌بينيم کاوري روي درب آن قرار ندارد تا شما بتوانيد از چوب کابينت آشپزخانه خود بر روي آن استفاده کنيد در اين حالت شما وقتي وارد آشپزخانه مي ‌شويد فقط درب هاي کابينت خود را مي‌ بينيد که اين باعث مي ‌شود آشپزخانه شما بسيار ساده و مدرن به نظر برسد اما اين موضوع کاملا سليقه اي است که شما مي خواهيد يک ظرفشويي توکار را انتخاب کنيد و يا مبله اين موضوع کاملا به سليقه و ديزاين آشپزخانه شما مربوط مي ‌شود؛ اما اگر فضاي کافي براي قرار دادن يک ظرفشويي ايستاده در آشپزخانه خود ندارد ماشين ظرفشويي روميزي مي ‌تواند انتخاب بسيار مناسب تري براي شما محسوب شود.

ماشين ظرفشويي روميزي بوش:

اگر شما تنها زندگي مي‌ کنيد و يا يک خانواده کوچک دو نفره هستيد و رفت و آمد زيادي نداريد ماشين ظرفشويي روميزي بوش مي ‌تواند کمک خوبي در آشپزخانه براي شما باشد تا بتوانيد به صورت روزانه از آن استفاده کنيد و ازنظر اقتصادي نيز براي شما کاملا مقرون به صرفه است، فقط دقت داشته باشيد زماني که از ماشين ظرفشويي روميزي در منزل خود استفاده مي‌ کنيد بهتر است بجاي استفاده از قرص ماشين ظرفشويي از ژل ظرفشويي استفاده کنيد چراکه ميزان مواد شوينده در يک قرص براي يک ظرفشويي مبله در نظر گرفته شده است و استفاده از آن در ماشين ظرفشويي روميزي علاوه بر اينکه ازنظر اقتصادي اصلا براي شما مقرون به صرفه نخواهد بود بلکه به دليل زياد بودن مواد شوينده مي ‌تواند ظرف هاي شما را ليز کند اما زماني که از ژل ماشين ظرفشويي استفاده مي ‌کنيد شما مي‌ توانيد ژل را بر اساس حجم و تعداد ظروف خود به ميزان لازم استفاده کنيد، اما يکي ديگر از مزيت هاي ماشين ظرفشويي روميزي اين است که فضاي بسيار کمي از آشپزخانه شما را اشغال مي ‌کند و شما مي ‌توانيد آن را روي کابينت آشپزخانه خود قرار دهيد اما اگر دوست نداريد آن را بر روي کابينت قرار دهيد مي ‌توانيد زمان ساختن کابينت فضايي براي قرار دادن آن داخل کابينت در نظر بگيريد و زير آن نيز يک کشو قرار دهيد تا بتوانيد به اين صورت از فضاي زير آن نيز استفاده کنيد، فقط دقت داشته باشيد که در اين حالت دور دستگاه 2 سانتي متر آزاد باشد تا هوا بتواند گردش داشته باشد؛ اما اگر در خانه رفت و آمد داريد و مي خواهيد در مواقعي که مهمان در خانه داريد نيز از آن استفاده کنيد و فضاي کافي براي قرار دادن يک ظرفشويي بزرگ در آشپزخانه داريد و هزينه آن براي شما مشکلي ندارد به شما يک ماشين ظرفشويي مبله با قابليت نيم شور را پيشنهاد مي ‌کنيم که در ادامه بيشتر به اين موضوع خواهيم پرداخت.

»» براي خريد ماشين ظرفشويي بوش با اقساط 24 ماهه از نمايندگي بوش مي‌ توانيد از لينک بالا استفاده کنيد ««

ماشين ظرفشويي ايستاده بوش:

همان‌ طور که بالاتر نيز به آن اشاره کرديم ماشين هاي ظرفشويي ايستاده به دو دسته مبله و توکار تقسيم مي ‌شوند که به سليقه و دکوراسيون آشپزخانه شما بستگي دارد اما چيزي که بايد در اينجا به آن دقت کنيم ظرفيت، تعداد سبد، برنامه هاي شستشو و امکانات دستگاه مي ‌باشد که بايد بر اساس نيازمان آن را انتخاب کنيم به همين خاطر ما در اينجا سعي مي ‌کنيم توضيحات لازم را به شما دهيم تا با مزايا و معايب هر کدام به خوبي آشنا شويد تا درنهايت بتوانيد مدلي را انتخاب کنيد که بيشترين کارايي را براي شما داشته باشد.

اولين چيزي که زمان خريد ماشين ظرفشويي بوش نظر افراد را به خود جلب مي ‌کند ظرفيت 12، 13 و 14 نفره است که به شما پيشنهاد مي ‌کنيم خيلي به اين موضوع توجه نکنيد به دليل اينکه شرکت هاي توليد کننده مي ‌دانند اين عدد ازنظر رواني تأثير زيادي بر روي خريدار دارد به همين خاطر سعي مي ‌کنند با اضافه کردن يک قسمت کوچک به سبد مثلا براي قرار دادن فنجان هاي قهوه ظرفيت عددي آن را بيشتر نشان دهند، اما توجه داشته باشيد فضاي داخل تمام ماشين هاي ظرفشويي يکسان است و مهم ترين مسئله تعداد سبد در ماشين ظرفشويي است که مي ‌تواند 2 سبد و يا 3 سبد باشد بازهم تأکيد مي ‌کنيم در اينجا نيز فضاي داخلي هر دو به يک اندازه است فقط تفاوت در تعداد سبد در آنها است که البته هر کدام نيز مزايا و معايب خود را دارند به اين صورت که در مدل هاي دوطبقه سبد قاشق و چنگال در سبد پايين قرار دارد مزيت اين سبد کوچک در سبد پايين اين است که قرار دادن قاشق و چنگال ها در آن بسيار آسان است و زمان کمتري را از شما مي گيرد و مزيت ديگر آن اين است که سبد مياني که در ماشين ظرفشويي بوش قابليت تنظيم ارتفاع دارد شما مي‌ توانيد ارتفاع بيشتري در هر دو طبقه داشته باشيد؛ اما اگر بخواهيم به معايب آن اشاره داشته باشيم توجه کنيد که سبد قاشق و چنگال که در طبقه اول قرار مي گيرد قسمتي از فضاي اين طبقه را اشغال مي ‌کند که مي ‌توان گفت اين سبد حدوداً فضاي چهار تا پنج پشقاب را در اين طبقه اشغال مي ‌کند؛ اما در مدل هاي ماشين ظرفشويي بوش که 3 طبقه دارد سبد قاشق و چنگال در طبقه پايين برداشته شده و به صورت يک طبقه در بالاي ماشين ظرفشويي قرار گرفته است تا ديگر فضايي از طبقه پايين اشغال نشود اما در کنار اين مزيت اين طراحي نيز مشکلات و معايب خود را دارد اول اينکه شما بايد قاشق و چنگال هاي خود را به صورت مرتب در طبقه بالا بچينيد در غير اين صورت خوب شسته نمي ‌شود و اگر آدم که حوصله اي هستيد به شما همان مدلهاي دو سبد را پيشنهاد مي ‌کنيم اما مشکل دوم اين است که چون طبقه سوم قسمتي از فضاي بالاي ماشين ظرفشويي را اشغال کرده است فضاي کمتري براي دو طبقه پايين وجود دارد حال اگر بخواهيد قابلمه بزرگ و ياماهيتابه را در سبد پايين قرار دهيد شما مجبور خواهيد بود با بالا بردن طبقه دوم فضاي بيشتري به سبد پايين دهيد و اين باعث مي‌ شود ارتفاع طبقه مياني کمتر شود در اين صورت شما فقط ظروفي با ارتفاع يک پيش دستي را مي ‌توانيد داخل سبد مياني قرار دهيد اين معايب و مزاياي ماشين هاي ظرفشويي 2 سبد و 3 سبد بود حال مي‌ بينيد که شما با دانستن همين اطلاعات که تا همين جا بدست آورديم مي ‌توانيم انتخاب بهتري داشته باشيم اما از اينجا به بعد خيلي مهم تر خواهد بود.

برنامه هاي شستشو در ماشين ظرفشويي بوش

بعد از انتخاب نوع و ظرفيت يکي از مهم‌ترين نکاتي که بايد در زمان خريد ماشين ظرفشويي به آن دقت زيادي داشته باشيد برنامه هاي شستشو مي ‌باشد که ما در اينجا سعي مي ‌کنيم به چند تا از آنها اشاره کنيم که مي ‌تواند به انتخاب شما کمک کند فقط دقت داشته باشد هر کدام از برنامه هاي شستشو که به دستگاه اضافه مي ‌شودمي ‌تواند تاثير زيادي بر روي قيمت ماشين ظرفشويي داشته باشد که ممکن است کارايي زيادي براي شما نداشته باشد و يا شايد در برخي از مواقع ما به دليل ندانستن عملکرد آن برنامه نمي ‌توانيد از آن استفاده کنيم پس بهتر است اين قسمت را با دقت مطالعه نماييد تا هم بتواند به انتخاب شما کمک کند و هم با نحوه عملکرد و استفاده درست برنامه هاي شستشو آشنا شويد تا در آينده بتوانيد به درستي از آنها استفاده کنيد.

برنامه نيم شور يا همان Half Load در ماشين ظرفشويي بوش

برنامه شستشو Half Load امکان استفاده از نصف ظرفيت ماشين ظرفشويي را به شما مي دهد که شما مي ‌توانيد با قرار دادن ظروف خود در سبد پايين ماشين آن را روشن کنيد و ديگر لازم نيست منتظر پر شدن ظرفيت دستگاه بمانيد، به همين خاطر اگر يک خانواده کم جمعيت هستيد که حتي يک ماشين ظرفشويي روميزي مي ‌تواند جوابگوي نياز شما باشد اما ازنظر فضا و مالي مشکلي نداريد و دوست داريد حتي زماني که مهمان نيز در منزل داريد از ماشين ظرفشويي خود استفاده کنيد به شما پيشنهاد مي ‌کنيم مدلي را تهيه کنيد که برنامه نيم شور يا همانHalf Loadرا داشته باشد تا شما بتوانيد هم به صورت روزانه از آن استفاده کنيد و هم زماني که مهمان در منزل داريد؛ اما به اين نکته دقت داشته باشيد که زمان استفاده از اين برنامه بهتر است بجاي استفاده از قرص ماشين ظرفشويي از ژل استفاده کنيد چراکه همان‌ طور که در بالا نيز به آن اشاره کرديم ميزان مواد شوينده در يک قرص براي ظرفيت کامل در نظر گرفته شده اما زماني که شما از برنامه نيم شور استفاده مي ‌کنيد استفاده از قرص مي‌ تواند علاوه بر ليز کردن ظروف ازنظر اقتصادي نيز براي شما مقرون به صرفه نباشد پس اگر تصميم گرفتيد در آينده از ژل استفاده کنيد اگر دقت کنيد در قسمت جايگاه قرص يک خط وجود دارد تا در زماني که مي خواهيد از ژل استفاده مي‌ کنيد اگر ظرفيت ظرفشويي شما نصف است و مي خواهيد از برنامه نيم شور استفاده کنيد کافيست ژل را تا خط اول پرکنيد اما اگر ظرفيت ماشين ظرفشويي شما کامل است ژل را تا خط دوم پر مي‌ کنيد و يا مي ‌توانيد از يک قرص استفاده کنيد.

برنامه Vario Speed ??Plus درماشين ظرفشويي بوش

يکي ديگر از برنامه هايي است که شايد وجود آن براي برخي از افراد در ماشين ظرفشويي مهم باشد و تمايل داشته باشند آن را داشته باشند برنامهVario Speed مي ‌باشد، شما مي ‌توانيد با اضافه کردن اين برنامه به برنامه شستشوي ماشين ظرفشويي بوش تا 60 درصد زمان شستشو را کاهش دهيد. در بعضي از مواقع ممکن است شما مهمان در منزل داشته باشيد و بخواهيد ظروف شما خيلي سريع شسته شود تا بتوانيد از ظروف خود داخل ماشين ظرفشويي استفاده کنيد و يا يکسري ظروف ديگر را داخل ماشين براي شستن قرار دهيد مي ‌توانيد از اين برنامه استفاده کنيد اما توجه داشته باشيد که استفاده از اين برنامه مي ‌تواند 60 درصد زمان شستشو را کاهش دهد اما در مقابل چيزي حدود 20 درصد ميزان مصرف انرژي افزايش پيدا مي ‌کند. توجه داشته باشيد که برنامهVario Speed فقط زمان شستشو را کاهش مي دهد يعني تاثيري بر عملکرد برنامه شستشويي که شما انتخاب کرده ايد ندارد و هيچ ارتباطي با برنامه هايي مانند Quick Wash و يا Turbo Speed 20min ندارد.

برنامه شستشوي Intensive zone درماشين ظرفشويي بوش

برنامه شستشوي Intensive zone مي ‌تواند ظروف بزرگ مانند تابه و قابلمه را براي شما بشورد، عملکرد اين برنامه شستشو به اين صورت است که ماشين ظرفشويي بوش براي شستن ظروف بزرگ مانند قابلمه و ماهيتابه از دما و فشار بالاي آب استفاده مي ‌کند اما زمان استفاده از اين برنامه توجه داشته باشيد که به شما پيشنهاد مي‌ شود قابلمه و تابه خود را در طبقه پايين ماشين ظرفشويي قرار دهيد و از قرار دادن ظروف گل دار و کريستال در اين طبقه خوداري کنيد و از طبقه بالا براي قرار دادن اين ظروف استفاده کنيد، چراکه همان‌طور که در ابتدا نيز به آن اشاره کرديم  زمان استفاده از برنامه Intensive zone ماشين ظرفشويي براي شستن ظروف در طبقه پايين از فشار بالاي آب استفاده مي‌ کند که اين فشار بالا در بلند مدت مي ‌تواند باعث خش افتادن و کم رنگ شدن گل هاي ظروف شما در طبقه پايين شود پس زمان استفاده از اين برنامه بهتر است ظروف کريستال و گل دار خود را در طبقه بالايي قرار دهيد. به همين دليل بسياري از افراد زمان کدر شدن ظروف خود در ماشين ظرفشويي تصور مي ‌کنند مشکل از ماشين ظرفشويي آنهاست که باعث تار شدن و کدر شدن ظروف مي ‌شود پس همان‌طور که ديديد آشنا بودن شما با نحوه عملکرد برنامه هاي شستشو مي ‌تواند کمکي بزرگي در زمان استفاده از آنها به شما کند.

اما برنامه هاي شستشوي بسيار زيادي وجود دارد که هر کدام از آنها عملکرد مختص به خود را دارند و مي ‌توانند مزاياي مختص به خود را براي شما داشته باشند، مانند برنامه شستشويNight Program، ECO، Pre Rinse، Quick Wash، Perfect Dry، Turbo Speed 20min و برنامه هاي مختلف Auto که در اينجا از حوصله شما خارج بود که بخواهيم در مورد همه آنها صحبت کنيم اما به شما پيشنهاد مي ‌کنيم براي آشنايي بيشتر با اين برنامه ها جمله «برنامه هاي شستشوي ماشين ظرفشويي 20 بخر» را در گوگل سرچ کنيد و بر روي اولين نتيجه گوگل کليک کنيد تا وارد مقاله مورد نظر در مجله اينترنتي 20 بخر شويد در آنجا شما مي ‌توانيد با تمام برنامه هاي شستشو آشنا شويد تا در آينده نيز بتوانيد به درستي از آنها استفاده کنيد اما مزيت ديگري که اين مسئله براي شما خواهد داشت اين است که شما با نحوه عملکرد برنامه هاي شستشو آشنا مي ‌شويد و مطمئناً راحت تر مي ‌توانيد متوجه شويد که به کدام يک از آنها نياز داريد اين اطلاعات مي ‌تواند در خريد ماشين ظرفشويي بوش به شما کمک کند تا در نهايت بتوانيد انتخاب هوشمندانه تري داشته باشيد.

»» شما مي ‌توانيد از طريق لينک زير قيمت ماشين ظرفشويي بوش را در نمايندگي لوازم خانگي بوش مشاهده نماييد ««

اينجا کليک کنيد »»قيمت ماشين ظرفشويي بوش««  اينجا کليک کنيد

تکنولوژي هاي مختلف در ماشين ظرفشويي بوش

يکي ديگر از موارد بسيار مهم در زمان خريد ماشين ظرفشويي بوش آشنايي کامل با برخي از تکنولوژي هاي بکار رفته در آن مي ‌باشد که مي ‌تواند امکانات متفاوتي را در اختيار شما قرار دهد اما دقت داشته باشيد که تمام اين امکانات ممکن است کارايي زيادي براي شما نداشته باشد اما مي ‌تواند تاثير بسيار زيادي در قيمت ماشين ظرفشويي بوش داشته باشد و توجيه اقتصادي براي شما نداشته باشد پس به شما پيشنهاد مي ‌کنيم حتما به عملکرد و مزيت هايي که مي‌ تواند يک تکنولوژي براي شما داشته باشد خوب دقت کنيد شايد وجود يک تکنولوژي در ماشين ظرفشويي بوش براي شما خيلي مهم نباشد و شما نيازي به آن نداشته باشيد و يا اختلاف قيمتي که بابت اين تکنولوژي مي خواهيد پرداخت کنيد توجيه اقتصادي براي شما نداشته باشد.

سنگ زئوليت در ماشين ظرفشويي بوش

حتما اگر به دنبال خريد ماشين ظرفشويي بوش براي منزل خود هستيد بارها در مورد سنگ زئوليت شنيده ايد و هر کس نظري در مورد آن دارد ما در اينجا عملکرد آن را به صورت کامل براي شما توضيح خواهيم داد تا با معايب و مزاياي آن به خوبي آشنا شويد تا شما بتوانيد در مورد آن تصميم بگيريد که آيا دوست داريد ماشين ظرفشويي شما داراي سنگ زئوليت باشد يا خير؟ در اينجا بايد بگوييم که زئوليت Zeolite در حقيقت يک سنگ معدني است که مانند بسياري از سنگ هاي ديگر در طبيعت داراي يک ويژگي منحصر به فرد است، به اين صورت که اين سنگ زئوليت مي ‌تواند رطوبت موجود در هوا را به خود جذب کند و آن را به گرما تبديل کند گرمايي که سنگ زئوليت بعد از جذب رطوبت توليد مي ‌کند حدود 212 درجه فارنهايت مي ‌باشد به همين خاطر شرکت بوش از آن براي کاهش مصرف انرژي در ماشين هاي ظرفشويي خود استفاده مي ‌کند؛ اما چطور سنگ زئوليت مصرف انرژي را در ماشين ظرفشويي کاهش مي دهد؟ ماشين ظرفشويي بوش براي شروع از المنت براي گرم کردن آب استفاده مي ‌کند در اينجا سنگ بخار آب را جذب مي ‌کند و آن را به گرما تبديل مي ‌کند، از اينجا به بعد اين گرما به کمک المنت مي آيد براي گرم کردن آب و يا خشک کردن ظروف که اين موضوع باعث مي‌ شود 10 درصد مصرف انرژي کاهش پيدا کند به همين دليل مدل هايي که داراي سنگ زئوليت هستند برچسب انرژي A+++ را به خود اختصاص داده اند بهترين مثال براي آن مي ‌توانيم به ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS88TW01M و SMS88TW02M اشاره کنيم اين دو مدل ازنظر مشخصات فني دقيقا شبيه به هم هستن اما تنها تفاوت بين اين دو مدل وجود سنگ زئوليت در SMS88TW02M مي ‌باشد که توانسته برچسب انرژي A+++ را به خود اختصاص دهد اما SMS88TW01M داراي برچسب انرژي A++مي ‌باشد اما شما مي ‌توانيد اختلاف قيمت بين اين دو مدل را به خوبي ببينيد و تصميم بگيريد که اين اختلاف قيمت براي شما توجيه اقتصادي دارد يا خير؟

نکته ديگري که در مورد اين سنگ ممکن است ذهن شما را به خود درگير کند اين است که برخي از فروشندگان اين طور بازگو مي ‌کنند که وجود اين سنگ باعث مي‌ شود ظروف شما خيلي بهتر خشک شود و متاسفانه برخي طوري اين مسئله را بازگو مي‌ کنند که تفاوت خيلي زيادي وجود دارد اما اگر بخواهيم کاملا واقع بينانه به اين مسئله نگاه کنيم تا بتوانيم تصميم درستي بگيريم بايد بگوييم که ظرف ها در تمام ماشين هاي ظرفشويي به صورت کامل خشک مي ‌شوند اما همان‌طور که گفتيم سنگ زئوليت رطوبت را جذب مي‌ کند و آن را به گرما تبديل مي ‌کند که اين باعث مي ‌شود زماني که فن شروع به باد زدن مي ‌کند و گرماي المنت را در ماشين پخش مي ‌کند گرماي اين سنگ به کمک المنت مي آيد و باعث مي ‌شود المنت زمان کمتري را کار کند و همين موضوع باعث کاهش مصرف انرژي در ماشين ظرفشويي بوش مي شد و چون اين سنگ رطوبت را به خود جذب مي‌ کند زماني که شما درب ماشين را باز مي ‌کنيد بخار کمتري در دستگاه است و همان زمان شما مي ‌توانيد ظروف خود را داخل کابينت قرار دهيد اما در مدل هايي که اين سنگ وجود ندارد زمان باز کردن درب ماشين ظرفشويي بخار آب در دستگاه وجود دارد که کافيست نهايت 10 دقيقه درب دستگاه را باز بزاريد تا بخار آب خارج شود و سپس مي ‌توانيد ظروف خود را که کاملا خشک شده است را داخل کابينت قرار دهيد اين تمام واقعيت و مزاياي سنگ زئوليت بود حال شما بايد تصميم بگيريد که آيا اين اختلاف قيمت در مقابل اين مزايا براي شما توجيه اقتصادي دارد يا خير؟

Home connect در ماشين ظرفشويي بوش

وجود قابليت Home connect در ماشين ظرفشويي بوش اين امکان را براي شما فراهم مي‌ کند تا بتوانيد دستگاه خود را به اينترنت متصل کنيد و با نصب يک اپليکيشن بر روي گوشي موبايل و يا تبلت خود در هرجايي که هستيد بتوانيد به آن متصل شويد و آن را مديريت کنيد بطور مثال زماني که در مسافرت هستيد مي ‌توانيد از خاموش و يا روشن بودن دستگاه خود مطلع شويد و يا ظروف خود را داخل ماشين ظرفشويي قرار دهيد و زماني که از محل کار خود در حال بازگشت به منزل هستيد آن را روشن کنيد تا زماني که به خانه مي‌ رسيد ماشين ظرفشويي شستن ظرف ها را تمام کرده باشد درست است که Home connect نيز يک آپشن خوب براي شماست اما سوال اينجاست که چقدر ممکن است شما از يک همچين آپشني استفاده کنيد و چقدر حاضريد براي چنين آپشني پول پرداخت کنيد و تا چه حدي براي شما توجيه اقتصادي دارد. اميدواريم مباحث گفته شده تا به اينجا توانسته باشد تا حدي به انتخاب بهترين مدل ماشين ظرفشويي به شما کمک کرده باشد شايد تا به اينجا نتوانستيم تمام تکنولوژي هاي ظرفشويي را به شما معرفي کنيم اما سعي کرديم 2 تا از مهمترين آنها را که تاثير زيادي بر روي قيمت ماشين ظرفشويي داشتند را مورد بررسي قرار دهيم.

 

گارانتي اصلي بوش در ايران کدام شرکت است؟

بعد از انتخاب بهترين مدل ماشين ظرفشويي بوش براي منزل خود يکي از مهم ترين مواردي که بايد به آن دقت زيادي داشته باشيد داشتن اطلاعات کافي در مورد گارانتي بوش است امامتاسفانه امروزه به هر فروشگاهي که مراجعه مي ‌کنيد خود را نمايندگي اصلي بوش معرفي مي ‌کند و يک گارانتي را به عنوان گارانتي اصلي به ما معرفي مي ‌کند و جالب اينجاست که مدعي اين هستند که اين گارانتي اصلي بوش درايران است و گارانتي هاي ديگر معتبر نيستند اما متاسفانه هيچ مدرکي بابت ادعاهايي که مي ‌کنند ندارند و فقط شما را دچار سر درگمي مي‌ کنند ما در ابتدا داستان اين همه گارانتي را به شما خواهيم گفت و در ادامه گارانتي اصلي بوش درايران را به همراه مدارک به شما معرفي خواهيم کرد چراکه داشتن يک گارانتي شرکتي مي ‌تواند خيال شما را بابت قطعات و خدمات پس از فروش کاملا آسوده کند، اما مسئله ديگري که بسيار مهم هست اين است که با داشتن گارانتي اصلي بوش مي ‌تواند خيال شما از بابت اصل بودن کالا راحت باشد.

متاسفانه امروزه بسياري از فروشگاه و شرکت هاي تعميرات لوازم خانگي کارت هايي را تحت عنوان کارت گارانتي چاپ مي‌ کنند و در اختيار فروشگاه هاي لوازم خانگي قرار مي‌ دهند تا آن را به عنوان کارت گارانتي بر روي لوازم خانگي خود قرار دهند اما دقت داشته باشيد که اين کارت هاي گارانتي در حقيقت فقط يک ترکت تبليغاتي مي ‌باشد که تحت عنوان کارت گارانتي روي دستگاه قرار مي گيرد، به اين صورت اگر شما روزي احتياج به سرويس کار و يا قطعه‌ اي داشته باشيد مطمئناً مستقيم به سراغ کارت گارانتي دستگاه خود مي رويد و با شماره‌ اي که بر روي آن قرار دارد تماس مي گيريد، به اين صورت شما مشتري آن شرکت تعميرات لوازم خانگي خواهيد شد چراکه مطمئنا هيچ چيز شامل گارانتي نمي ‌شود و شما بايد بابت سرويس و قطعات هزينه آن را پرداخت کنيد و چون آنها مي ‌دانند شما به عنوان نمايندگي به آنها اعتماد زيادي داريد و سراغ شرکت ديگري نخواهيد رفت هزينه بسيار زيادي از شما خواهند گرفت.

بهتر است که بدانيد شرکت بوش بعد از توافق برجام در سال 1395 فعاليت خود را به صورت رسمي تحت عنوان بوش سرويس آغاز کرد که چهار شرکت کاسپين، سناپويان، کاراگستر و مهستان را در زير مجموعه خود قرار مي گيرد اين چهار شرکت تحت عنوان بوش سرويس وظيفه فروش و خدمات پس از فروش شرکت بوش را بر عهده دارند که تمام خدمات اين چهار شرکت تحت نظارت مستقيم BSH آلمان انجام مي ‌شود که خدمات يکساني را به مشتريان خود ارائه مي ‌کنند، حتما با خود مي گوييد اگر چنين چيزي واقعيت داشته باشد مطمئنا بايد نام ايران در سايت رسمي بوش آلمان وجود داشته باشد؟ بله دقيقا همين طور است به همين خاطر به شما پيشنهاد مي ‌کنيم براي ديدن عکس کارت گارانتي بوش سرويس و ديدن نام ايران در سايت رسمي بوش از طريق لينک «گارانتي بوش سرويس» وارد صفحه مورد نظر شويد شما تا در آنجا هر آنچه درباره گارانتي بوش سرويس و يا حتي سيهاوي لازم داريد را پيدا کنيد و جواب تمام سوالات خود را بگيريد اما به ياد داشته باشيد تمام مقاله را به دقت بخوانيد چراکه مسئله بسيار مهمي است و بهتر است به طور کامل با آن آشنا شويد.

نمايندگي فروش لوازم خانگي بوش کجاست؟

حال که شما قصد خريد ماشين ظرفشويي بوش را داريد حتما به دنبال نزديک ترين نمايندگي بوش به منزل خود هستيد ما نيز آدرس و تلفن تمام فروشگاه هاي لوازم خانگي بوش را در سرار کشور در اختيار شما قرار خواهيم داد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد اما توجه داشته باشيد که در حال حاضر هيچ فروشگاهي تحت عنوان نمايندگي بوش در کل کشور وجود ندارد و تمامي فروشگاه ها در حقيقت فقط عامل فروش محسوب مي ‌شود چراکه دقت داشته باشيد زماني ما مي ‌توانيم فروشگاهي را به عنوان نمايندگي فروش به شما معرفي کنيم که توسط شرکت بوش روي آن نظارت وجود داشته باشد اما متاسفانه چنين چيزي در حال حاضر در کشور وجود ندارد اما اگر اطلاعات کاملي از نمايندگي بوش سرويس و يا سيهاوي لازم داريد از طريق لينک «نمايندگي بوش سرويس» مي ‌توانيد به اين صفحه مراجعه کنيد در آنجا شما مي ‌توانيد به آدرس و شماره تلفن خدمات پس از فروش بوش سرويس، سيهاوي و تمام فروشگاه هاي لوازم خانگي در کل کشور دسترسي داشته باشيد.

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 133 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 22:36

كارايي جرثقيل چيست

ماشين آلات هم اكنون در زندگي انسانها نقش زيادي دارند و پيشرفت در صنايع و ساخت و ساز بدون ماشين آلات تقريبا غير امكان دارد. در واقع جابجا كردن اجسام سنگين فراتر از توانايي طبيعي انسانها است و انسانها با درخدمت گرفتن اين ماشين آلات چه در صنعت و چه در پروژه هاي عمراني از قبيل:سد سازي، برج سازي، پل سازي ……. توانسته اند بخش بزرگي از مشکلات جامعه بشري را با اين ماشين آلات حل كنند لذا اين جرثقيل ها با توجه به كارايي و مكانهاي مورد استفاده و قابليت هايي كه دارند داراي انواع مختلفي مي باشند.

جزثقيل خودروبر

احتمالاً تاکنون برايتان اتفاق افتاده که براي حمل و جابه­جايي خودروي خود نياز به يدک کش و خودروبر پيدا کرده باشيد. البته ناگفته نماند که تفاوت هايي هرچند ناچيز ميان خودروبر و يدک کش وجود دارد که انتخاب هر کدام از آن ها به ميزان حساسيت فرد نسبت به اتومبيل خود بستگي دارد.

به تجهيزات مکانيزه و مدرني از يدک کش گفته مي شود که وظيفه حمل خودروها را بر عهده دارد. اگرچه بسياري از مردم آن را با عناوين ديگري همچون ماشين بر هم مي شناسند. امروزه به دليل توسعه و گسترش شبکه هاي جاده اي و استفاده روزافزون عموم مردم از خودروها، نياز به تجهيزاتي که از قابليت آسان حمل، جابه جايي و سوار کردن خودروها بر روي تريلر يا کامپوزيت برخوردار باشند را بيش از گذشته احساس مي گردد. يکي مطمئن ترين تجهيزات مکانيزه اي که مي تواند به عنوان بهترين روش براي حمل و جابه­جايي خودروها معرفي شود که آسيب رساندن به آن ها را در حين انتقال و حمل به طرز قابل ملاحظه اي کاهش دهد تجهيزاتي به نام خودروبر مي باشد.

شرکت خودروبر پارس با سابقه طولاني مدت در خصوص حمل و انتقال خودروهاي مختلف، مفتخر است تا با ارائه خدمات کاملاً حرفه اي و تخصصي در حوزه حمل و نقل خودروهاي مختلف، شما مشتريان عزيز را راضي و خرسند نگاه دارد

جرثقيل برجي

اين نوع جرثقيل معمولا در ساختمان هاي مرتفع مورد استفاده قرار مي گيرد و به سه صورت بر روي زمين نصب مي شود. اين جرثقيل ها با توسعه تكنولوژي و رويكرد شهرها براي ساخت سازه هاي بلند مرتبه رونق يافته و هم اكنون در سراسر نقاط جهان به خصوص در ساختمان آسمانخراشها به كار مي رود. به خاطر شعاع عمل وسيع و ارتفاع بسيار زياد اين نوع جرثقيل ها بر روي بناي در حال ساختمان تکيه مي كنند و با پيشرفت ارتفاع ساختمان بالا مي روند.

جرثقيل هاي موبايل

جرثقيل هاي موبايل (ماشيني): جرثقيل موبايل، جرثقيلي است كه داراي بازويي است كه مي تواند حرکت كند و حرکت جرثقيل بدون مسير مشخص، است و باربرداري جرثقيل بر اساس مرکز ثقل و پايداري آن است. جرثقيل هاي موبايل (ماشيني): بر روي زمين به دو صورت ثابت (نصب جک) و كارگاهي (متحرک با بار) عمل مي كند.

جرثقيل هاي سقفي:

جرثقيل هاي سقفي: سازه اي است كه به مرور زمان توسعه يافته و هم اكنون در انواع مختلفي عرضه و استفاده مي شود و ابزاري است براي جابجايي و حمل اجسام سنگين در صنعت استفاده مي شود و شامل اجزاي از تيرآهن، يک عدد قلاب و يک عدد كابل براي حمل كه به تيرآهن وصل مي شود. كه از اين قلاب براي بلند كردن اجسام استفاده مي شود. و براي محيط هاي سرپوشيده مثل سالن ها، كارخانه ها و … استفاده مي شود.

جرثقيل دروازه اي:

جرثقيل دروازه اي: اين نوع جرثقيل ها به دو صورت دروازه اي و نيم دروازه اي قابل استفاده مي باشند. جرثقيل دروازه اي براي جابجايي بار در محيط هاي باز و در داخل سالن ها كاربرد دارند. جرثقيل دروازه اي قابليت نصب بالابرهاي سيم بکسلي تک و دو پل در گروه هاي كاري مختلف را دارا است.

انواع جرثقيل بازويي

جرثقيل بازويي: جرثقيل هاي بازويي به دو شکل بازويي (ديواري) يا ستوني بازويي قابل استفاده در صنايع مي باشند

جرثقيل هاي آويز:

جرثقيل هاي آويز: اين جرثقيل ها درسالن ها و مكان هاي با محدوديت ارتفاع و خطوط مونتاژ سري (خودروسازي و…) در ظرفيت تا ? تن قابل استفاده اند.

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 151 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 16:22

گوگل مپ امکان ترسيم راه ها و معابر از قلم افتاده را مهيا مي‌کند

اخبار اپليکيشن‌هاگوگل

 

احتمالاً شما هم اين تجربه را داشته‌ايد که هنگام مسيريابي توسط گوگل مپ (Google Maps) راهي را در پيش پاي خود ببينيد که در نقشه هيچ خبري از آن نيست! اشتباه نکنيد،‌ اين راه‌ها از غيب ظاهر نمي‌شوند! بلکه از قبل هم وجود داشتند و گوگل آن‌ها را از قلم انداخته است.

با علم به اينگونه نواقص، غول دنياي فناوري قصد دارد با ارائه يک به‌روزرساني براي سرويس نقشه خود مشکل نشان داده نشدن برخي مسيرها و راه‌ها را حل کرده يا حداقل تا حد ممکن کاهش دهند. براي اين منظور، گوگل از کاربران کمک خواهد گرفت تا هر زمان که با چنين مسير و راهي مواجه شدند، آن را در نقشه ترسيم کنند. به اين ترتيب، همانند برخي دانشنامه‌هاي آنلاين مانند ويکي پديا، گوگل مپ نيز به مرور زمان و توسط کاربران بهبود خواهد يافت تا نواقص آن برطرف شود.

بيشتر بخوانيد:  قيمت دوربين مداربسته   دوربين مداربسته

بر اين اساس، به زودي قابليت ترسيم راه‌هاي مفقوده در نسخه وب گوگل مپ به آدرس maps.google.com اضافه خواهد شد و کاربران اين سرويس قادر خواهند بود با باز کردن منوي همبرگري (سه خط روي هم)، انتخاب گزينه Edit the map و در نهايت با کليک کردن روي Missing Road، مسير مورد نظر خود را به نقشه گوگل اضافه کنند. در حال حاضر که اين قابليت در دسترس قرار نگرفته، تنها امکان گزارش دادن راه‌ها وجود دارد تا گوگل پس از بررسي آن‌ها را به نقشه اضافه کند.

جدا از امکان ترسيم جاده‌ها و راه‌هاي مفقوده، گوگل مپ در به‌روزرساني آتي خود امکان تغيير نام معابر، تغيير جهت جاده‌ها و تصحيح يا حتي حذف يک مسير را هم مهيا خواهد کرد. البته گوگل وعده داده که قبل از نهايي کردن اينگونه تغييرات و اعمال آن‌ها در نقشه، به دقت صحت آن‌ها را بررسي خواهد کرد و به اين ترتيب،‌ امکان درج اطلاعات اشتباه توسط کاربران به حداقل خواهد رسيد. ويژگي‌هاي جديد گوگل مپ در طي ماه‌هاي آتي و در بيش از 80 کشور جهان ارائه خواهد شد.

بيشتر بخوانيد: دوربين مدار بسته       خريد دوربين مداربسته

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 195 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 10:18

لنز هاي وايد و تله در دوربين مدار بسته چه تفاوت هايي دارند؟

هر دوربين مدار بسته از لنز مشخصي جهت تصوير برداري استفاده مي کند . لنز ها بر اساس نوع و مدل ، قابليت تصوير برداري با زاويه ديد مختلف را دارند. هر کدام از اين زاويه هاي ديد ، عنوان ويژه خود را دارد . در اين محتوا سعي مي کنيم انواع لنز ها در دوربين  هايک ويژن بر اساس زاويه ديد را معرفي کنيم .


سه نوع لنز دوربين هاي مدار بسته


1- لنز فيش آي
2- لنز تله فوتو
3- لنز وايد


لنز هاي فيش آي – اين لنز هاي زاويه ديد وسيعي را پوشش مي دهند ( حدود 180 درجه ) و براي تصوير برداري در مکان هايي که نياز به ديد سرتاسري داريم استفاده مي شوند . فاصله کانوني لنز هاي فيش آي ، کمتر از 2 ميلي متر است . معمولا تصاوير دوربين مداربسته   فيش آي با نرم افزار مخصوص فيش آي قابل مشاهده هستند و کيفيت کمتري نسبت به دوربين هاي معمولي دارند .
لنز وايد – زاويه ديد لنز هاي وايد بين 45 تا 120 درجه است . معمولا لنز هاي با فاصله کانوني 2.8 تا 10 ميلي متري تصاوير وايد تر يا باز تري ارائه مي کنند . از تصوير دوربين هاي وايد بيشتر براي کاربري هاي نظارتي استفاده مي شود و اين دوربين ها براي مکان هايي که در آنها به ديد کلي نياز داريم توصيه مي شود .

بيشتر بخوانيد:          پکيج دوربين مداربسته
لنز تله – زاويه ديد لنز هاي تله معمولا کمتر از 45 درجه ات . لنز هاي با فاصله کانوني بالاتر از 10 ميليمتر تصاوير تله يا بسته تري ارائه مي کنند . از دوربين هاي با لنز تله بيشتر براي کاربري هاي حفاظتي و در فضاهايي که نياز به شناسايي افراد يا تصوير برداري از يک ناحيه مشخص داريم استفاده مي شود . شهرنت
البته انواع ديگري از لنز ها نيز وجود دارد اما در اين محتوا تنها به معرفي لنز هاي مورد استفاده در حوزه دوربين هاي مدار بسته پرداختيم . جهت پوشش کامل تر محل مورد نظر که بايد توسط دوربين مدار بسته تصوير برداري شود بايد از لنز با زاويه ديد مناسب استفاده کنيم .

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 193 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 0:24

دوربين مداربسته ديجيتال يا دوربين HD

يکي از انواع دوربين هاي نظارت تصويري ، دوربين مدار بسته ديجيتال است . اين نوع دوربين به  دوربين مدار بسته  HD نيز مروف است . HD به معني High definition مي باشد . اما اين نوع دوربين چرا به اين نام معروف است . در اين محتوا شما با دوربين مدار بسته ديجيتال آشنا مي شويد . با ما همراه باشيد .

در دوربين مدار بسته ديجيتال ، تصاوير از همان ابتدا به صورت ديجيتال کد گذاري شده و بر روي بستر کابلي ( کابل کواکسيال ) به مرکز کنترل ( DVR ) انتقال پيدا مي کنند . اين مهم باعث مي شود تا امکان مشاهده تصاوير دوربين مدار بسته   ديجيتال در ميانه راه بين دوربين و دستگاه DVR ديجيتال توسط افراد سود جو قابل مشاهده  و سوء استفاده نباشد . به عبارت ساده تر ، چنانچه کابل RG59 دوربين ديجيتال در بين بريده شده و توسط کانکتور دوربين مدار بسته ديجيتال به يک مانيتور متصل شود ، کاربران نمي توانند تصاوير دوربين هاي HD را بر روي نمايشگر مورد نظر خود مشاهده کنند .

 

دوربين مداربسته ديجيتال يا دوربين HD چيست ؟

سيسم مدار بسته ديجيال شامل اجزاي زير مي باشد :

  • دوربين مدار بسته ديجتال
  • دستگاه DVR ديجيتال
  • هارد ديسک
  • کابل کواکسيال با کيفيت
  • کابل برق مناسب و با کيفيت
  • کانکتور BNC
  • فيش نري و مادگي برق
  • منبع تغذيه مرکزي يا آداپتور به ازاي هر دوربين
  • مانيتور نمايش تصاوير

دوربين مدار بسته ديجيتال بصورت Plug & Play بر روي DVR ديجيتال ثبت و ذخيره مي شود و از اين حيث کار کردن با سيستم هاي HD بسيار ساده است . به زبان ساده تر زماني که دوربين مدار بسته ديجيتال توسط کابل کواکسيال به دستگاه ضبط ديجيتال متصل مي شود ، تصوير دوربين بر روي دستگاه فورا قابل مشاهده است .

سيستم مدار بسته اچ دي داراي انواع مختلفي مي باشد که از جمله مي توان به موارد زير اشاره نمود :

  • سيستم مدار بسته HD-SDI
  • سيستم مدار بسته HD-CVI
  • سيستم مدار بسته HD-TVI
  • سيستم مدار بسته AHD

براي مشاهده  و ثبت تصوير در سيستم مدار بسته بايد نوع سيستم دوربين  هايک ويژن  و دستگاه ضبط يکي باشد .

 

تکنولوژي دوربين‌هاي آنالوگ HD-SDI از ? سال پيش براي حفظ بازاردوربين مداربسته آنالوگ معرفي شد و اين تکنولوژي توسط شرکت‌هاي کره‌اي که فقط دوربين مداربسته آنالوگ توليد مي‌کردند عرضه شد.

HD-SDI به جهت نقاط ضعف بسيار زيادي که دارد نتوانست موفقيت زيادي بدست آورد و با فروش کم تقريباً با شکست مواجه شده است.

نقاط ضعف دوربين مداربسته HD-SDI:

بيشترين رزولوشن تصوير در دوربينمداربستهHD-SDI? مگاپيکسل است در حالي که در دوربين

ip، دوربينهاي با رزولوشن تصوير بيشتر از ?? مگاپيکسل توليد شده است و در حال حاضر حتي دوربين‌هاي مداربسته ?وحتي ? مگاپيکسل هم از لحاظ اقتصادي و هم کيفيت تصوير به صرفه تر مي‌باشند و فرق قيمتي چنداني با دوربين‌هاي HD-SDI ندارند.

بزرگترين ضعف دوربين‌هاي مداربسته HD-SDI ضعف در دست گاه‌هاي ذخيره ساز آن مي‌باشد که تا به امروز فقط دستگاه DVR 4و?کانال براي آن توليد شده است وهنوز خبري از دستگاه‌هاي ?? کانال و يا بالاتر نيست.

در نوع دوربين‌هاي آنالوگ HD-SDI محدوديت کابل کشي يکي ازچالش‌هاي بزرگ مي‌باشد و حتي اگر بهترين نوع کابل کواکسيال RG نيزجهت کابل کشي استفاده گردد بيشتر از ??? متر کابل کشي امکان‌پذير نيست و بايستي يک تقويت کننده تصويردر طول کابل کشي قرار داده شود.

يک دستگاه DVR چهار کانال HD-SDI به علت قيمت بالايي که دارد تقريباً برابر با قيمت DVR 16CH FULL D1 از لحاظ اقتصادي اصلاً به صرفه نمي‌باشد.

 

مزايا و معايب دوربين‌هاي آنالوگ و شبکه

با پيشرفت‌هاي انجام شده در مسير ساخت دوربين‌هاي شبکه امروز اين دوربين‌ها تقريبا از همه نظر نسبت به دوربين‌هاي انالوگ داراي برتري هستند.

تنها برتري اصلي دوربين‌هاي انالوگ مانند دوربين هايک ويژن (  hikvision ) سادگي و ارزان بودن آنهاست.

در پايين به تعدادي از اين مزايا و معايب اشاره خواهيم کرد:

دوربين‌هاي انالوگ ساده هستند: سادگي دوربين‌هاي انالوگ باعث شده که بازه بسيار بيشتري از شرکت‌ها قابليت نصب اين دوربين‌هاي داشته باشند.

اين باعث مي‌شود که بيشتر شرکت‌هاي نصب کننده سيستم‌هاي مداربسته شما را به

استفاده از اين سيستم ترقيب کنند.

اين کار بيشتر به دليل عدم داشتن اطلاعات کافي در مورد دوربين‌هاي شبکه توسط اين شرکت‌ها مي‌شود.

دوربين‌هاي انالوگ ارزان قيمت هستند: همه ما مي‌دانيم قيمت يک محصول مي‌تواند چه وزنه سنگيني در انتخاب آن باشد.

بايد بدانيد حتي ساده‌ترين و ارزان قيمت‌ترين دوربين‌هاي شبکه به هيچ عنوان از نظر هزينه با دوربين‌هاي انالوگ قابل مقايسه نيستند.

دوربين شبکه داراي تکنولوژي جديدتري است: تکونولوژي هر محصول داراي يک طول عمر است. به ويژه در زمينه تجهيزات الکترونيکي تکنولوژي به سرعت در حال تغيير است.

امروزه اين تغييرات بيشتر در جهت گسترش دوربين‌هاي شبکه در حال حرکت است.

اين بدين معناست که پس از گذشت چندين سال دوربين‌هاي انالوگ از رده خارج شده و به صورت يک تکنولوژي قديمي در خواهد امد.

دوربين‌هاي شبکه محدوديت کيفيت تصوير ندارند: بعدها بيشتر در مورد محدوديت دوربين‌هاي انالوگ صحبت خواهيم کرد.

يکي از مهمترين اين محدوديت‌ها محدوديت کيفيت تصوير است.

در صورتي که نياز به خدمات  نصب دوربين مداربسته  داريد به شما پيشنهاد مي کنيم با شرکت مهر تجارت تماس بگيريد.

از نظر کيفيت تصوير دوربين‌هاي انالوگ هرگز نمي‌توانند به کيفيتي

بيش از ??? × ??? دستيابي داشته باشند.

براي دستيابي به تفکيک پذيري‌هاي بالاتر هيچ روش مناسبي به جز استفاده از دوربين‌هاي شبکه

وجود نخواهد داشت.

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 19:52

طراحي سايت صرافي آنلاين و خريد و فروش ارزهاي ديجيتال

 

صرافي ها بمنظور خدمات رساني بهتر و جذب نمودن مشتريان بيشتر، مي توانند اقدام به طراحي سايت صرافي ارز ديجيتال کنند. طراحي وب سايت براي اين دسته از مشاغل مزاياي بسياري را به همراه خواهد آورد.

صرافي ها قادرند با استفاده از سايت خود کارهايي نظير اطلاع رساني از آخرين قيمت ارزها ، ثبت نام افراد براي آزمون هاي بين المللي مانند زبان و مواردي از اين قبيل را انجام دهند. با توجه به اينکه در کشور ما بطور پيوسته بر تعداد کاربران اينترنت افزوده مي شود، فرصت ايده آلي براي کسب و کارها کوچک و بزرگ فراهم شده است که با طراحي سايت خود به سودآوري بسياري دست پيدا کنند و فعاليت خود را گسترش دهند. شرکت طراحي سايت  پيام آوا با هدف رونق کسب و کار و همينطور رضايت کاربران، خدمات ويژه اي را در زمينه طراحي وب سايت صرافي و طراحي سايت خدماتي ارائه کرده است.

اين روز ها خدمات صرافي فقط شامل خريد و فروش دلار و ارزهاي کشور ها نميشود و با توجه به انقلاب بلاکچين و اختراع بيتکوين، هواداران اين ارزها و خدماتي که با ارزهاي ديجتال  انجام ميگردد ، روز به روز رو به افزايش هستند. بنابراين بسيار از صرافي هاي سنتي و همچنين افرادي که به دنبال کسب درآمد از خريد و فروش ارزهاي ديجيتال مثل بيتکوين و اتريوم و ديگر رمز ارزها (cryptocurrency) هستند، ميتوانند با ساخت يک وبسايت صرافي آنلاين ، به ارائه اين خدمات بپردازند. از آنجا که وبسايت هاي خريد و فروش ارزهاي ديجيتال نيازمند رعايت امنيت بالايي ميباشد ، تيم پيام آوا اين تدابير را انديشيده و توجه ويژه اي به بحث امنيت وبسايت دارد.

چرا طراحي سايت ارزهاي ديجيتال

چرا طراحي سايت ارزهاي ديجيتال؟ ارزهاي ديجيتالي همچون بيتکوين، اتريوم ، تتر ، پرفکت ماني و وب ماني و …  اخيرا بسيار شناخته شده تر از گذشته شده اند و افراد زيادي چه براي سرمايه گذاري و چه براي خريد و فروش از خارج از کشور به اين ارزها نياز پيدا کرده اند و از آنجا که از خاصيت اين ارزها تحريم نشدني ميباشد ، با توجه به شرايط تحريم استفاده از ارزهاي آنلاين ميتواند راهکاري مناسب براي معاملات خارجي باشد. بنابراين طراحي و راه اندازي وبسايت  صرافي آنلاين تبديل به کسب و کاري پر رونق گشته است.

 

قيمت طراحي سايت صرافي ارز هاي ديجيتال

همانطور که ميدانيد طراحي سايت ارزهاي ديجيتال ، نياز به امکانات خاص و همچنين نياز به تامين امنيت بالا دارد بنابراين تعرفه قيمت ساخت وبسايت ارز ديجيتال متفاوت از ديگر انواع وبسايت ميباشد. براي طراحي و راه اندازي اين نوع وبسايت بايد موارد مختلفي از جمله سرعت زياد سايت يا امنيت پرداخت ها را رعايت کرد همچنين در طراحي سايت صرافي آنلاين، بايد انواع کيف پولهاي ارزهاي ديجيتال تعريف گردد. بنا به نياز درخواست امکانات هزينه هاي طراحي سايت صرافي ميتواند متفاوت باشد . براي کسب اطلاعات دقيق تر از تعرفه قيمت طراحي سايت صرافي آنلاين و همچنين امکانات مورد نياز با تيم مشاوره پيام آوا تماس حاصل فرماييد.

خدمات ويژه طراحي سايت صرافي پيام آوا

· طراحي جذاب و کاربرپسند

· ارائه برنامه معين براي درآمدزايي

· پشتيباني حرفه اي

· مشاوره اختصاصي

· مشاوره در زمينه شرايط بازار

· انتخاب هاست مناسب

چه نيازي به طراحي وب سايت صرافي مي باشد؟

امروزه زندگي ما با دنياي الکترونيک و ديجيتال گره خورده است. براي انجام کارهاي روزانه ، اطلاع از جديدترين اخبار ، خريد کردن ، و بسياري از کارهاي ديگر، نياز داريم که به سايت هاي ارائه دهنده خدمات مراجعه کنيم. اين اتفاق مزاياي بسياري را نيز براي ما و همنيطور خدمات دهندگان به همراه داشته است. از اين مزايا مي توان به صرفه جويي در وقت و هزينه هاي جاري اشاره کرد. کاربران امروزي براي اطلاع از آخرين قيمت ارز و سکه، در ابتدا به فضاي اينترنت مراجعه مي کنند. اين موضوع براي کسب و کار شما بسيار اهميت دارد که با داشتن يک وب سايت صرافي مناسب بتوانيد به آنان خدمات رساني کنيد. در کنار طراحي سايت صرافي آنلاين ، شما نياز به بهينه سازي و سئو سايت خود به جهت ارتقا رتبه و نمايش مناسب در موتورهاي جستجو را خواهيد داشت.

خدمات حرفه اي و متنوع ساخت سايت صرافي

شرکت پيام آوا پردازش  با داشتن تيمي با تجربه و متعهد در زمينه هاي گوناگوني نظير طراحي سايت صرافي  و همينطور طراحي اپليکيشن موبايل آماده خدمات رساني به مشتريان محترم مي باشد. شما مي توانيد در کنار طراحي سايت ارز ديجيتال  درخواستي مبني بر طراحي اپليکيشن همگام با وب سايت خود را مطرح نماييد. فروشگاه آنلاين و اپليکيشن موبايل اين امکان را براي شما ايجاد خواهد کرد که در هر لحظه با مشتريان خود در ارتباط باشيد.

https://bit.ly/3mjCnl3

 

تيم پيام آوا پردازش اين آمادگي را دارد که به درخواست کنندگان ساخت طراحي سايت صرافي مشاوره اي حرفه اي ارائه نمايد. شما با خيالي آسوده مي توانيد طراحي سايت ارزديجيتال خود را به مجموعه پيام آوا  بسپاريد. از ويژگي هاي بارز شرکت پيام آوا  خدمات متنوع و ارائه مناسب ترين قيمت طراحي سايت مي باشد. شما مي توانيد جهت مشاوره و ثبت سفارش با شماره 02144045602  تماس بگيريد.

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 176 تاريخ : شنبه 8 خرداد 1400 ساعت: 0:19

راهنماي خريد انواع اجاق گاز اخوان

به گزارش مجله اينترنتي دکوکده و به نقل از ?? بخر انواع اجاق گاز اخوان که به عنوان بهترين مارک اجاق گاز ايراني به شمار مي ‌رود به دليل تناسب کيفيت کارايي و قيمت‌ مناسب محصولات اين برند يکي از پرفروش ترين ها در ايران به شمار مي ‌رود. انواع اجاق گاز اخوان که به صورت صفحه گاز روميزي و يا توکار، اجاق گاز فردار و يا مبله توليد مي گردد که در تنوع رنگ بندي و صفحات مختلف از جمله صفحه استيل و شيشه و در رنگ هاي مشکي، سفيد توليد شده است.

ما در اينجا سعي داريم که انواع صفحه اجاق گاز روميزي توکار يا مبله (فردار) اخوان را با شما مورد بررسي قرار دهيم تا شما عزيزان بتوانيد در انتهاي اين مطلب بهترين مدل از بهترين مارک اجاق گاز روميزي را براي آشپزخانه خود انتخاب نماييد. پيش از هر چيز لازم است بدانيد آن چيزي که در هنگام انتخاب يک محصول مي ‌تواند بسيار مهم باشد، علاوه بر وجود استاندارد هاي استفاده شده، کارايي و تناسب کيفيت، طول عمر و سطح قيمت اجاق گاز اخوان مي باشد اگر بخواهيم ساده تر به اين نکته اشاره کنيم خريد اجاق گاز اخوان، انتخابي از با کيفيت ترين ها همراه با قيمت مناسب است.

در ابتدا مي توانيم انواع اجاق گاز اخوان را به دو دسته مختلف تقسيم مي کنيم: دسته اجاق گاز صفحه اي روميزي که به صورت توکار توليد مي ‌شوند و مدل‌ هاي مبله که به عنوان مدل هاي اجاق گاز فردار اخوان شناخته مي شوند.

m3_7dv6.jpg

انواع اجاق گاز روميزي اخوان

انواع اجاق گاز روميزي اخوان امروز طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب کرده است اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد که ترجيح مي دهيد يک اجاق گاز توکار و روميزي مجزا از فر در منزل خود داشته باشيد، انتخاب انواع صفحه گاز روميزي بهترين گزينه براي شماست البته به اين نکته اشاره کنيم که جديدترين مدل اجاق گاز به صورت روميزي طرفداران بسيار زيادي در دنيا را به دليل جاگيري کمتر، حمل و نقل آسان تر و ديزاين جديد تر به خود اختصاص داده است و شرکت اخوان نيز انواع اجاق گاز روميزي و صفحه گاز توکار خود را در تنوع بسيار زيادي توليد کرده است تا تمامي افراد بتوانند بر اساس سليقه و بودجه‌ اي که در نظر گرفته اند خريدي ساده تر داشته باشد. لازم به ذکر است که با توجه به کيفت محصولات اين شرکت قيمت اجاق گاز اخوان در مدل هاي روميزي تا حدي اقتصادي و مناسب به شمار مي ‌رود که مي ‌تواند با مدل اجاق گازهاي خارجي رقابت داشته باشد.

اگر بخواهيم به طور کلي انواع اجاق گاز روميزي را دسته ‌بندي کنيم بايد به اين نکته اشاره کنيم که انواع اجاق گاز صفحه اي و روميزي به صورت استيل يا شيشه در محدوده پخت هاي متنوع توليد شده ‌اند و کاملاً بر اساس جاي شما در آشپزخانه و ديزاين منزل تان مي توانيد اين مدل ها را انتخاب نماييد.

درباره اجاق گاز شيشه اي اخوان بايد به اين نکته اشاره کنيم که اين دسته از صفحه گازهاي روميزي که به صورت توکار توليد شده‌ اند و داراي صفحه شيشه اي از جنس سراميک سکوريت مي باشد؛ جنس اين صفحه ها مقاوم در برابر حرارت و ضد ضربه مي باشد و از ويژگي هاي مهم ديگر اين صفحه گاز شيشه اي اخوان مي ‌توان به ضد خش بودن آنها و سهولت در پاک کردن سطح صفحه هاي آنها اشاره نمود و شما ديگر لازم نيست در هنگام انتخاب و خريد اجاق گاز شيشه اي اخوان نگران ماندگاري لک بر روي صفحه هاي انواع اجاق گاز اخوان باشيد. اين دسته از محصولات شرکت اخوان نيز در تنوع رنگي مشکي و سفيد توليد شده است و شما عزيزان مي توانيد اجاق گاز 5 شعله اخوان تا 2 شعله آن را بنا به فضاي خود انتخاب نماييد، لازم به ذکر است که فواصل استاندارد محدوده هاي پخت در انواع اجاق گاز روميزي اخوان امکان استفاده هم زمان از شعله ها را فراهم مي سازد.

 

انواع اجاق گاز استيل اخوان

انواع اجاق گاز استيل اخوان به دليل داشتن جنس مناسبي بر روي صفحه شان طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب کرده است چراکه اين استيل به کار رفته شده بر روي صفحه گاز اخوان به گونه اي مي باشد که علاوه بر ضد خش بودن، به سادگي قابل پاک شدن مي باشند. اين جنس از استيل مقاوم در برابر حرارت و خش دار مي باشد که همين امر باعث مي شود تا به مرور زمان ظاهر زيباي خود را حفظ کنند و اگر غذاي شما سر رفت يا هرگونه لکه هاي بر روي اجاق گاز روميزي استيل شما ايجاد شد، به سادگي با يک دستمال و بدون ماندگاري لکه تميز شود. شما در انواع اجاق گاز استيل اخوان نيز مي توانيد بنا به جاي خود در آشپزخانه ‌تان اجاق گاز 5 شعله استيل اخوان را تا 2 شعله انتخاب نماييد و همانطور که در مدل شيشه نيز اشاره نموديم، تمام شعله ها در فواصل کاملاً استاندارد طراحي شده اند و شما امکان استفاده هم زمان از محدوده هاي پخت را خواهيد داشت که با در نظر گرفتن کيفيت آن متوجه مناسب بودن قيمت اجاق گاز اخوان خواهيد شد.

ويژگي هاي مشترک انواع صفحه گاز صفحه اي

از آنجايي که يکي از پرکاربردترين وسيله ها در هر آشپزخانه اي اجاق گاز به شمار مي ‌رود لذا دانستن ويژگي‌ هاي فني و مشخصات اين دستگاه پرکاربرد از مهم ترين ارکان انتخاب در خريد شما محسوب مي ‌شود. اخوان بالاي نيم قرن است فعاليت فروش گسترده اي دارد و توانسته يکي از با کيفيت ‌ترين اجاق گاز ايراني را توليد کند، خالي از لطف نيست که به اين نکته اشاره کنيم که هنگامي که سخن از بهترين مارک اجاق گاز ايراني يعني اخوان به ميان مي ‌آيد قطعاً معروفيت اين برند اتفاقي نبوده است و عملکرد مناسب و با کيفيت محصولاتش توانسته اخوان را به اينجا برساند که هر يک از ما، نام درخشانش را در دسته محصولات اجاق گاز بشنويم. از ديزاين، ظاهر زيبا و با کيفيت اجاق گاز اخوان که بگذريم، مي رسيم به بخش موارد فني شرکت اخوان، از اين رو سعي داريم در ادامه اين متن با بيان ويژگي‌ هاي مهمي که به اين برند معتبر اعتبار بخشيده است همراه شما باشيم.

 

بررسي عملکرد ترموکوپل

شرکت اخوان انواع صفحه گاز روميزي و اجاق گاز ‌هاي خود را همراه با بالاترين سطح استاندارد و ايمني توليد مي ‌کند، وجود ترموکوپل هاي فوق سريع در انواع اجاق گاز اخوان مي تواند امنيت شعله را براي شما تضمين خواهد نمود. اگر در اينجا بخواهيم نگاهي داشته باشيم به ساختار يک ترموکوپل بايد بگوييم ترموکوپل ها از دو فلز غير هم جنس توليد شده‌اند که از يک سمت به يکديگر جوش خوردند و تا زماني که انتقال حرارت صورت گيرد، جريان گاز وجود دارد و به محض اينکه به صورت سهوي و بنا به هر علتي شعله خاموش شود جريان گاز قطع مي گردد بارها و بارها در هر خانه ‌اي اتفاق افتاده است که شعله ها براثر سر رفتن غذا و يا کم شدن اکسيژن در فضا و به هر علت ديگري همچون وزيدن باد خاموش شود و اين امر يکي از تکرار شدني ترين موارد در هنگام استفاده از يک اجاق گاز روميزي و يا مبله به شمار مي ‌رود، در اين زمان مي باشد که يک ترموکوپل فوق سريع عملکرد خود را انجام مي ‌دهد و جلوي پخش گاز در فضا را خواهد گرفت و از هرگونه آتش سوزي و مسموميت ناشي از گاز جلوگيري خواهد کرد لذا در هنگام خريد اجاق گاز اخوان ديگر لازم نيست نگران امنيت دستگاه خود باشيد چراکه شما يکي از استاندارد ترين اجاق گاز روميزي و صفحه اي را براي آشپزخانه خود انتخاب نموده ايد. اين ويژگي در کنار مشخصات ديگر اين دستگاه باعث شده است که ما بتوانيم قيمت اجاق گاز اخوان را به نسبت کيفيت آن کاملاً منطقي و اقتصادي برشماريم.

بررسي فندک اتوماتيک

يکي ديگر از امکانات اجاق گاز اخوان مي توانيم به استفاده از بهترين نوع فندک اتوماتيک در جديدترين اجاق گاز اخوان اشاره کنيم به کار برده شده است و شما به آساني مي توانيد با فشردن ولوم هاي دستگاه رو به پايين و چرخاندن آن برخلاف عقربه هاي ساعت هر يک از شعله ها را به صورت مجزا و سريعاً روشن فرماييد، جنس اين نوع از فندک ها با طول عمر بسيار بالا، ساليان طولاني بدون خرابي مي تواند براي شما کار کند، استفاده از اين نوع فندک و ترموکوپل توسط اين شرکت در کنار قيمت اجاق گاز اخوان توانسته نظر بسياري از افراد را به خود جلب کند و رقيبي سر سخت براي برندهاي خارجي بشمار آيد.

نگاهي بر شبکه هاي چدن در اجاق گاز اخوان

يکي ديگر از ويژگي ‌هاي انواع اجاق گاز اخوان داشتن شبکه‌ هاي از جنس چدن بر روي محدوده‌ هاي پخت آن مي باشد که داراي ويژگي هايي است که به صورت مختصر در اينجا بدان اشاره خواهيم کرد جنس چدن هاي استفاده شده در اين دستگاه‌ نسوز مي باشد که بر اثر مرور زمان و قرارگيري بر روي حرارت تغيير رنگي در آنها ايجاد نخواهد شد که اين امر باعث مي‌ شود که شما ظاهر زيباي اجاق گاز روميزي تان را ساليان سال همانند روز اول در اختيار داشته باشيد از ديگر مشخصات اين جنس از چدن مي‌ توان به شستشوي آسان آن اشاره نمود، شما به آساني مي‌ توانيد چدن ها را درون ماشين ظرفشويي يا به صورت دستي با آب و صابون بشوييد و پس از شستشو شما شاهد ماندگاري لک بر روي آنها نخواهيد بود. در انواع اجاق گاز روميزي هاي اخوان شما شبکه هاي متفاوتي با طراحي هاي مختلف خواهيد ديد که علاوه بر پخش يکنواخت حرارت براي پخت غذا به صورت تک تک و جداگانه براي محدوده‌ هاي پخت يا به صورت يکپارچه تر طراحي شده اند.

قطعات به کار رفته در انواع گاز اخوان

تمامي قطعات استفاده شده در شرکت اخوان براي توليد انواع اجاق گاز روميزي استيل و شيشه اي داراي کيفيت بسيار بالا يي مي باشد، البته به اين نکته اشاره کنيم که برخي از مدل هاي توليدي اين شرکت با قطعات خارجي و ايتاليايي مي باشد و به همين دليل شما مي ‌توانيد تنوع قيمت در مدل هاي متنوع اجاق گاز روميزي اخوان را شاهد باشيد اما لازم است به اين نکته تأکيد کنيم که چه در مدل ها با قطعات خارجي و چه در قطعات ايراني درجه يک، دستگاه هاي توليد شده توسط اين شرکت قطعاً قيمت اجاق گاز اخوان را مي ‌تواند به انتخابي کاملا منطقي و اقتصادي براي شما عزيزان رقم زند.

 

نگاهي بر انواع اجاق گاز فردار اخوان

همانطور که اشاره کرديم انواع اجاق گاز اخوان به صورت روميزي يا اجاق گاز فردار توليد شده است، انواع اجاق گاز فردار اخوان را که به صورت اجاق گازهاي مبله مي ‌شناسيم با ديزايني زيبا و به کارگيري به روزترين تکنولوژي هاي روز دنيا توليد شده اند و اين دستگاه هاي دوکاره مي تواند کارايي هاي بسيار تکميلي را در اختيار شما بگذارد، انواع اجاق گاز مبله اخوان با فرهايي در گنجايش هاي متفاوت توليد شده است که اين فر ها به دليل داشتن لعاب با کيفيت و خاص خود به آساني قابل پاک شدن مي باشند چراکه سطح داخلي آنها مانده هاي غذا و چربي را بر روي خود نگه نمي دارند.

انواع اجاق گاز فردار معمولاً داراي جوجه گردان هايي با موتورهاي پيشرفته و قدرتمند مي باشند که به دليل پخش يکنواخت حرارت در داخلشان طبخ يکنواخت جوجه را در اختيار شما مي گذارد، شما توانيد براي پخت انواع غذا، کيک، پيتزا و يا جوجه از اين اجاق گاز فردار اخوان به عنوان يک دستيار آشپزخانه حرفه ‌اي استفاده کنيد، اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد که مي خواهيد يک اجاق گاز مبله و فر دار را براي خود تهيه کنيد، پس انتخاب از بهترين مارک اجاق گاز فر دار اخوان مي ‌تواند انتخابي مناسب‌ براي شما عزيزان باشد، با خريد اجاق گاز فردار اخوان يا همان مبله شما يک تير و دو نشان داشته ايد و يک دستگاه فر گازي و برقي تکميل با کاريي هاي بالا و يک اجاق گاز مجزا را در اختيار خواهيد داشت و از اين رو مي توانيم بگوييم قيمت اجاق گاز فردار اخوان مي ‌تواند براي شما بسيار به صرفه و منطقي باشد، وجود سطح ايمني و استانداردهاي بالا، ترموکوپل فوق سريع، شبکه ‌هاي چدن نسوز، استاندارد فواصل در محدوده ‌هاي پخت نيز از ديگر ويژگي هاي اين دسته از محصولات اخوان به شمار مي ‌رود.

حتماً در هنگام انتخاب و خريد از شرکت اخوان شما به دنبال ضمانت نامه و کارت گارانتي نمايندگي فروش شرکت اخوان هستيد لذا لازم است با توجه به آنکه کدام يک از نمايندگي هاي اخوان و يا فروشگاه اينترنتي کالاي شان را با ضمانت نامه اصلي و شرکتي اخوان ارائه مي ‌کنند، خريدتان را از فروشگاه لوازم خانگي معتبر انجام دهيد. شما عزيزان مي توانيد انواع اجاق گاز اخوان را با گارانتي معتبر شرکتي همراه با بهترين قيمت اجاق گاز اخوان در فروشگاه اينترنتي 20 بخر، ديجي کالا، زنبيل و ديگر مراکز فروش معتبر انجام دهيد.

منبع: decokadeh.com

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 3:31

نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) ابزاري است که به کسب و کارها در هر اندازه اي که باشند، امکان مديريت تعامل خود با مشتريان فعلي وبالقوه را مي دهد. اين نرم افزار به شرکت ها کمک مي کند تا ضمن افزايش کارآيي خود، اطلاعات زيادي را از مشتري رديابي کنند و اين در نهايت به رشد فروش و سود کمک مي کند.

اما نقش نرم افزار CRM در افزايش رضايت مشتريان چيست؟در اين مقاله درباره اهميت استفاده از نرم افزار CRM براي بهبود تجربه مشتري صحبت خواهيم کرد.

 

نرم افزار CRM: کليد تجربه بهتر مشتري

نرم افزار CRM توسط سازمان ها براي مديريت روابط و تعاملات آنها با مشتريانشان استفاده مي شود. با استفاده از داده هايي که با توجه به علايق مشتريان، سابقه خريد آن ها و موارد ديگر جمع آوري مي کنيد، مي توانيد طراحي محصولات، فعاليت هاي بازاريابي و خدمات خود را متناسب با نيازهاي مشتريان تنظيم کنيد. اين به تقويت ارتباط شما با مشتريان و درنتيجه به افزايش سود شما کمک مي کند.

کسب و کارهاي موفق تجربه هاي مثبتي را براي مشتريان خود رقم مي زنند. اين تجربيات مثبت، وفاداري مشتري را تشويق مي کند، رضايت او را از شما و محصولاتتان افزايش مي دهد و از امکان مراجعه مشتري به رقبايتان، مي کاهد. در حقيقت، استفاده از امکانات نرم افزار CRM براي ارتقا تجربه مشتري، به شما يک مزيت رقابتي در بازار مي دهد.

 

نرم افزار CRM داده هاي مورد نياز مشتريان را جمع آوري مي کند

 

نرم افزار CRM چگونه مي تواند براي کسب و کار شما سودمند باشد

استفاده از نرم افزار مديريت ارتباط با مشتريان براي سازمان شما مزاياي زيادي دارد. نرم افزار CRM مي تواند به يافتن مشتريان جديد، حفظ مشتريان فعلي و باز گرداندن مشتريان قبلي کمک کند. به اين ترتيب شرکت ها مي توانند از طريق اتوماسيون فرآيندهاي مختلف کسب و کار، فعاليت هاي خود را ساماندهي کنند و کارآيي بيشتري داشته باشند. اين مزايا مي تواند باعث صرفه جويي در هزينه ها و خلق فرصت بيشتر براي تمرکز بر روي مشتريان، کمک کند.

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 5:03

لینک دوستان

خبرنامه